Opdrachtgevers
Hoe werkt het?
Je kunt als organisatie allerlei communicatieopdrachten bij ons kwijt; van een groot campagnevraagstuk tot een klein lezersonderzoek. Wij kijken vervolgens in welk deel van de opleiding jouw vraag het beste opgepakt kan worden, afhankelijk van de zwaarte van het vraagstuk, bereikbaarheid van de doelgroep, eisen vanuit de opleiding, etc.
We formuleren samen een opdracht en wij zetten deze opdrachten uit bij onze studenten. Soms wijzen we een opdracht toe, soms kiezen studenten zelf hun opdracht. Dit is afhankelijk van het betreffende vak en/of deel van de opleiding. Na een online of fysiek intakegesprek werken zij zelfstandig aan deze opdracht en leveren zij vervolgens het afgesproken product of advies op.
Uiteraard is er tussentijds contact en zijn er afstemmingsmomenten. Zijn er voor bepaalde opdrachten specifieke deadlines of mijlpalen? Laat het ons weten!
Voorbeelden
Voorbeelden van vraagstukken die opdrachtgevers bij onze studenten hebben uitgezet:
- Een onderzoek met aanbevelingen om een specifieke doelgroep te bereiken
- Een online branding advies
- Advies over positionering van events, inclusief ontwerp bijbehorende middel
- Ontwikkeling van creatief concept en nieuwe huisstijl
- Advies over stakeholdermanagement
- Advies over verandercommunicatie
- Ontwerp en creëren content voor brochures, nieuwsbrieven
- Ontwikkelen beeldmateriaal t.b.v. nieuwe positionering
- Ontwerpen en begeleiden brainstormsessies
- Ontwerpen en geven van communicatie gerelateerde workshops
En vele, vele andere vraagstukken zijn mogelijk.
Honderden opdrachtgevers gingen je al voor! Enthousiast? Meld de opdracht direct aan via het formulier.
Stage
Zoek je een derde jaars stagiair communicatie voor een half jaar? Dat kan natuurlijk ook! Houd er dan wel rekening mee dat er dan een (minimaal) HBO-geschoolde communicatieprofessional aanwezig dient te zijn in de organisatie voor de begeleiding van de student.