Spring naar inhoud

Lectoraat CBSS naar Bledcom 2023 in Slovenië

Bledcom vierde zijn dertigste verjaardag als toonaangevende PR- en communicatieconferentie. Ongeveer 150 bezoekers vanuit de hele wereld kwamen op vrijdag 30 juni en zaterdag 1 juli bijeen voor Bledcom nabij het prachtige meer van Bled in Slovenië. Twee promovendi van het lectoraat Communication, Behaviour & the Sustainable Communication (CBSS) hadden presentaties op de conferentie.

Eerst presenteerde Jülide Kont haar paper over “What makes citizens resilient or vulnerable to disinformation? Identifying connected factors and introducing a new conceptual framework”. Op dezelfde dag presenteerde Antonia Hein haar paper over “Internal Social Media for an Attractive Employer Brand”. Ze kregen veel complimenten voor hun uitstekende presentaties.

Wim Elving won de prijs voor meest actieve Twitteraar, voor het meest tweeten met de hashtag #Bledcom. De prijs is gratis toegang voor de conferentie van volgend jaar, maar in samenwerking met de organisatoren hebben we besloten om deze prijs te geven aan een student of collega die dit meer nodig heeft (bijvoorbeeld iemand afkomstig uit Oekraïne).

Julide (links) en Antonia (rechts) tijdens hun bezoek aan Bledcom